Terveisiä lankakasasta…

Olipas jännitystä ilmassa, että vieläkö muistan blogini salasanan. Voisin oikeastaan vaihtaa koko blogin nimeksi Kootut selitykseni, sillä sellaista tämä tahtoo olla. Kyse ei tosin ole siitä, ettenkö olisi neulonut. Ei tosiaankaan. Itse asiassa minusta tuntuu, että olen pudonnut jonkinlaiseen neuloosiin, jonnekin syvälle terveen järjen tuolle puolen ja vauhti senkun kiihtyy. Minulla on ollut tässä meneillään joku ikioma Kevätyön hullutukseni. Tähän asti tosin olen onnistunut pysyttelemään sikäli järkevällä linjalla, että minulla on ollut vain yksi työ kerrallaan kesken. Seuraava on vain alkanut siitä, mihin edellinen on loppunut.

Tuossa niitä nyt olisi, esittelemättömiä valmiita neuleita. Ja tuosta kasasta puuttuu vielä kahdet valmiit sukat. Huokaus… Haluaisin kuitenkin mieluiten ottaa niistä kunnon kuvat jonain kauniina kesäpäivänä, enkä mitään hätäisiä räpsäyksiä. Siinä sitten vissiin kesäprojektia kerrakseen. Varsinkin kun järkilinja on päässyt pahasti katkeamaan tänä viikonloppuna, kun olen vuorokauden sisällä aloittanut kolme uutta työtä. Kolme.

Tuleva Rocky Coast Cardigan, juuri sopivasti kesähelteille. Vaikka kyllähän nämä Suomen kesät jo tiedetään.

Mystinen jämälankaprojekti, jonka aivan tarkasta suunnasta minulla ei ole vielä hajuakaan. Tuossa vaan on pari vähän liian kallista ja ihanaa jämäkerää jätettäväksi laatikon pohjalle.

Sitten vielä kuva vyyhdistä, jonka on tarkoitus jalostua sormikkaiksi. Tämä on Louhittaren luolan Väinämöistä, väri nimeltä Ärjy. Jos olisin parempi kuvaaja ja minulla olisi ehkä parempi kamerakin, niin yleisö luultavasti ymmärtäisi nimen paremmin. Tämä väri nimittäin karjuu ja isosti. Se on niin pinkki, että silmiin sattuu.

Näiden lisäksi minulla on kesken ainakin kaksi silkkihuivia ja yksi alpakkavillatakki. Lisäksi pitäisi tarkastaa about sata tuntitehtävää, joitakin kokeita ja lukea kolmeen tenttiin itsekin. Välillä pitäisi muistaa myös syödä ja nukkua ja huolehtia terveydestään muillakin keinoin. Sosiaalinen elämäkin pitäisi johonkin väliin mahduttaa.

Toivottakaapa onnea. 😀

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s